Poradna GARNI 1055 Arcus

Autor: | Vloženo: 25.07.2019 000 20:55 | Témata: Poradna GARNI 1055 Arcus

V/Z slunce- nepravdivé údaje

Časové údaje pro V/Z slunce jseu cca 2 měsíce neměnné, předtím v pohodě. K Netu jsem připojen, svítí modrá LED, údaje se mi v mobilu v app WU zobrazují korektně, čas i datum synchro s netem a na jednotce přesné, fàze měsíce též. Jen ty dvě časové hodnoty jaksi zamrzly na 7:50 a 20:12.
Nevíte, jak to zprovoznit, aby to ukazovalo zas opravdový čas V/Z slunce?
Děkuji Dyba Vítězslav a hezký den

  • GARNI technology a.s.

    GARNI technology a.s.

    14. srpna 2019

    Dobrý den,

    Dovolte mi zde přepsat část emailu z naší komunikace, může pomoci i jinému uživateli.

    Podobný problém nám ještě žádný uživatel nehlásil, navrhoval bych proto vyzkoušet nejjednodušší možnou variantu řešení, a to krátké stisknutí tlačítka „Reset“ na zadní straně hlavní jednotky a opětovné spárování s čidly. Netřeba znovu nastavovat Wi-Fi a připojení k Weather Underground, hlavní jednotka si bude toto nastavení pamatovat.

    S pozdravem

    Ondřej Gajda
    GARNI technology a.s.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Víťa Kulíšek

      14. srpna 2019 - Víťa Kulíšek

      Dobrý den, tuhle variantu resetu jste mi radil hned napoprvé. Pak přišla rada o hard resetu s komplet reinstalací, včetně nastavování WiFi a serveru. Opět si jednotka ukazujuje slunce po svém, jako předtím. Momentálně východ 7:50, západ 20:08.
      Dle mapy WU mne server dislokuje umístěním přesně. Zadání zem.souřadnic jsem zadal taky snad dobře, tak nevím.
      Prostě si meteostanice žije svým vlastním životem.
      Víťa Kulíšek a hezký den


    • GARNI technology a.s.

      27. srpna 2019 - GARNI technology a.s.

      Dobrý den,

      Mapa WU nemá na zobrazení východu a západu Slunce na hlavní jednotce vliv. Dle Vašeho popisu může být chybné zadání souřadnic v nastavení hlavní jednotky, dodržujte, prosím, předepsaný postup.

      V případě dalších dotazů Vám budeme rádi k dispozici prostřednictvím emailu, není v našich silách držet komunikaci ohledně jednoho problému na dvou platformách současně. Děkuji za pochopení.


      S pozdravem

      Ondřej Gajda
      GARNI technology a.s.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.