Poradna Emos AOK-5018B

Autor: | Vloženo: 18.02.2019 000 19:45 | Témata: Poradna Emos AOK-5018B

Tlak

Prosím, může někdo poradit, jak nastavit tlak? Respektive vím, že by to mělo být automaticky. Mám nastaven pro naší vesnici danou nadmořskou výšku a dle počasí by mělo být pro naší obec tlak dnes cca 1025hpa, ale meteo ukazuje jen 1008hpa. Zase tedy opět asi špatné čidlo. Už jednou jsem stanici reklamoval a vyměnili to kvůli špatnému ukazování stupňů. Zatím jsem hodně nespokojen s touto stanicí.

  • emos.cz

    emos.cz

    19. února 2019

    Dobrý den,

    je možné pouze nastavit nadmořskou výšku v metrech a podle toho si stanice přepočte hodnotu tlaku.
    Řešením by bylo změnit hodnotu v metrech tak, aby výsledná hodnota tlaku odpovídala údajům z internetu nebo stanici reklamovat.

    Manuální nastavení nadmořské výšky, ikony předpovědi a jednotky tlaku nalezete v našem návodu. V případe potřeby dodaní nám napište na [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
  • zury

    zury

    21. února 2019

    ano, opět jí budu vracet, budu čekat měsíc než se něco vyřeší, zase zaplatím za zaslání i když mně byla reklamace uznána a opět přijde něco špatně. Předtím problém s ukazováním stupňů ale zase fungoval tlak.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • emos.cz

      22. února 2019 - emos.cz

      Dobrý den,

      náklady na zaslání reklamovaného zboží dostanete vždy proplaceny, když částku doložíte například podacím lístkem z pošty a reklamace bude uznána. Reklamace vyřizujeme do 10 dní.

      S pozdravem
      Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.


    • zury

      22. února 2019 - zury

      Děkuji za odpověd. Vy to samozřejmě asi máte do 10 dnů vyřízené, ale ke mně se dostala nazpět po měsíci. Jinak je škoda, že nemůžu reklamovat jen čidlo, ale celou meteostanici . Koupím si nové čidlo a budu doufat že do třetice bude fungovat.


    • emos.cz

      22. února 2019 - emos.cz

      Reklamovat je potřeba vždy kompletní zboží, protože pokud se jedná o opakovanou stejnou nebo neopravitelnou závadu, dostanete nové zboží (meteostanici + čidlo) a vadné zůstane u nás. Jde tak o výměnu kus za kus jedna ku jedné. Navíc není vždy zřejmé, zda je závada v tom, či onom komponentu - to je ostatně předmětem zkoumání závad v procesu reklamace a zkouší na daném zboží.

      S pozdravem
      Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.